Sprawy ważne czy pilne? Czyli jak dobrze zarządzać czasem.

#41 Sprawy ważne czy pilne? Czyli jak dobrze zarządzać czasem.

Co jest ważne?A co pilne?
Czy więcej czasu w naszym codziennym życiu poświęcamy rzeczom ważnym, czy pilnym?
Które z zadań są ważniejsze dla naszych codziennej efektywności?

W dzisiejszym odcinku przedstawiam narzędzie, które pomoże Ci w lepszym i efektywniejszym zarządzaniu czasem.
To narzędzie pomoże Ci w analizie codziennie wykonywanzch przez ciebie czynności i zadań. Przyjrzysz się czemu poświęcasz najwięcej czasu, energii, uwagi i czy te czynności rzeczywiście przybliżają cię tam, gdzie chcesz dojść, czy żyjesz w iluzji?

O tym wszystkim jest dzisiejszy odcinek podcastu TERAZ TWOJA KOLEJ.

ZAPRASZAM!

Jeśli chcesz do mnie napisać ➡️ kontakt@dominikagostek.pl

Link do PDF⬇️
https://drive.google.com/file/d/1c0-2V2-szIAZbcxI7dqZ4z55GTyyYjox/view?usp=sharing

ZAPRASZAM!

Podcast możesz subskrybować poprzez:

  • bezpłatny i bardzo dobry Player FM (Android i www)
  • Spotify
  • Google Podcast
  • iTunes (iOS i Windows)
  • Twoją ulubioną aplikację do podcastów na smartphonie wpisując Teraz Twoja Kolej

Jeśli słuchasz mojego podcastu, daj mi znać, co o nim sadzisz!
Jeśli podobał Ci się ten odcinek, to zostaw komentarz lub podziel się nim z innymi.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Shopping Cart